reIMAGINE cu Vlad Burian

Sunt Vlad Burian și la 25 de ani mă pot descrie drept o persoană sociabilă, dinamică cu multă deschidere către noi oportunități și provocări.

Chiar daca nu este neapărat o calitate, sunt un perfecționist desăvârșit care nu cedează până când lucrurile sunt făcute ca la carte, chiar dacă la un moment dat poate deveni un viciu care consumă timp și resurse esențiale.

Sunt un împătimit al sportului, acesta fiind unul dintre hobby-urile mele preferate după călătorit, bineînțeles J. Îmi place să alerg, să joc tenis sau squash, să înot și nu în ultimul rând să mă plimb cu bicicleta, cu precădere pe trasee montane.

Cum este viața de antreprenor la sub 30 de ani? J

Întrebare foarte bună…Este intensă, dinamică, aglomerată, trebuie să fii prezent în multe locuri în același timp, deci foarte challenging. Totul a venit de la sine, am făcut acest pas spre antreprenoriat în urmă cu 2 ani, dar parcă a fost ieri.

Dintr-un punct de vedere e momentul perfect să începi propriul business pentru că ești plin de entuziasm și îți place libertatea de a decide pentru tine, dar sunt și oameni care acceptă mai greu, indiferent dacă ai sau nu ceva de transmis.

Când erai mic, ce visai să ajungi când vei fi mare?

Îmi doream să ajung pilot de curse comerciale. De mic am fost fascinat de industria aviatică și apoi am transformat-o într-o pasiune, încercând să învăț cât mai multe din documentare și manuale aviatice.

Cum s-a reIMAGINAT flow-ul unui eveniment în online în vreme de pandemie?

A fost cea mai interesantă schimbare pe care am întâlnit-o până acum. Cine și-ar fi imaginat în urmă cu un an că vom ajunge să organizam online un eveniment cu tradiție în lume și în România, care adună peste 2.000 de oameni într-o singură seară din industria publicitară și pasionați, Noaptea Devoratorilor de Publicitate? Ei bine, noi am făcut acest eveniment în urmă cu 2 luni, pe 13 iunie, când am prezentat ultima ediție a evenimentului și care a avut un imens succes.

Ai început cu Buzz Events și acum ai lansat și Wine Trips Romania. Povestește-ne, te rog, cum a fost primită această alternativă de escapadă de către public într-o perioadă atât de stranie. 

Totul a pornit în această perioadă, când din cauza restrângerii drastice a activității ne-am gândit la un proiect care să își facă loc ușor pe piață și pe care avem putere să îl producem și să îl promovăm la un nivel foarte bun. Reacția clienților, atât din zona corporate, cât și din partea publicului larg, a fost una de apreciere, atât pentru inițiativa noastră de a propune ceva nou în această perioadă, cât și pentru conceptul în sine care este foarte tentant și ofertant.

Wine Trips Romania adresează o gamă largă de public, dovada că descoperirea vinului nu necesită neapărat o anumită vârstă sau pregătire profesională. Astfel, se pot organiza excursii pentru prieteni sau ca parte din evenimente corporate extinse, excursii cu familia, tururi pentru cunoscători sau novici, dar și pentru cei care aleg să fie turiști în țara lor, să aprofundeze cunoștințele despre vin în cadrul unor degustări private sub îndrumarea unui somelier sau orice alt concept care se pretează, mai ales în această perioadă, la petrecerea timpului în aer liber.

Ce înseamnă pentru tine un om de succes?

Un om de succes este un om planificat, cu planuri de viitor și unul care nu se lasă influențat de părerile celor din jur atâta timp cât își urmează drumul în viață.

Este cel care are curaj și care se lasă ghidat de instinct, cunoștințe și experiența pe care a acumulat-o până în prezent. Pentru un antreprenor, succesul se măsoară mai puțin în evoluția carierei și mai mult în dezvoltarea business-ului, a cifrei de afaceri și în satisfacția clienților cu care lucrează.

De ce crezi că are nevoie un tânăr ca să reușească profesional?

Curaj, încredere în propriile puteri și dorință de a învăța, de a fi permanent în contact cu noutățile. Atâta timp cât ești stăpân pe tine și îți depășești propria condiție, vei reuși să treci la următorul nivel. Un antreprenor nu va fi specialist pe un domeniu, pentru că trebuie să cunoască mult mai multe domenii.

Trebuie să ții pasul cu dezvoltarea tehnologiei ca să îți poți crește interesul, calitatea și eficiența produselor și serviciilor pe care le oferi.

Cum a fost pentru tine perioada de #StaiAcasa?

A fost de neIMAGINAT. Ca mulți alții, nu am crezut vreodată că voi trăi așa ceva. Sunt un om activ social, dinamic și cu mult chef de viață, exact ceea ce definește și domeniul în care activez, motiv pentru care perioada de #StaiAcasa a schimbat mult contextul personal și profesional.

Pe de altă parte, am folosit timpul în favoarea mea, am citit, am rămas conectat și încerc tot timpul să văd partea plină a paharului, să găsesc oportunități și soluții chiar și în situații care par puțin încurajatoare.

Numește, te rog, 3 lucruri pe care ai apucat să le faci în acea perioadă și pe care, din diverse motive, altfel le tot amânai. 

Am citit mai mult, am stat mai mult cu familia și am mâncat mai sănătos.

Ce ți-a lipsit cel mai mult în acea perioadă? Un om, un gest, un loc, șamd. 

Mi-au lipsit activitatea și agitația din fiecare zi de muncă, cererile pentru evenimente și proiecte deosebite, călătoriile și întâlnirile face to face cu partenerii de afaceri și clienții. Sunt un împătimit al vacanțelor și al experiențelor noi. Îmi place să descopăr locuri, culturi și oameni noi.

Când vom ieși din pandemie, cum crezi că va fi lumea si cum crezi ca vom fi noi?

Diferită și diferiți. Cu siguranță pandemia și-a pus amprenta pe tot ce înseamnă industria HoReCa și a evenimentelor mai ales. Consider că lucrurile vor fi diferite, cel puțin în următorii 2 ani, iar oamenii vor fi mai precauți și sceptici în ceea ce privește participarea la evenimente și aglomerări. Totodată, ar trebui să existe și un lucru pozitiv în tot acest haos, iar lumea ar trebui să devină mai responsabilă, mai prudentă și cu mai mult bun simț în ceea ce privește comportamentul în societate.

Author: reimagine