CUM COMAND
Caută produsul dorit în secțiunea „Magazin” a site-ului.
Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adaugă în coș.”
Verifică-ți comanda
După adăugarea fiecărui produs, poți să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate selectând butonul “Vezi coșul”.
Detalii de facturare și livrare comandă
După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectezi detaliile de facturare și metoda de plată dorită.
Nu uita să citești termenii și condițiile REimagine înainte de a trimite comanda.
Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Plasează comanda”. La scurt timp dupa apăsarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.
Urmărirea comenzii tale
După ce ai înregistrat comanda, poți urmări starea acesteia din contul tău de client, în secțiunea “Comenzile mele”.
Comenzile înregistrate pe site până în ora 13:00 vor fi procesate în aceeași zi, cele înregistrate după ora 13:00 vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
În cazul unui volum mare de comenzi REimagine își rezervă dreptul de a le procesa în termen de maxim 3 zile lucrătoare.
CUM PLATESC
1. Card bancar
Selectezi metoda de plată “Online cu card bancar”, apeși butonul Plasează comanda, completezi datele cardului tău în noua fereastră EuPlătesc.ro și apeși butonul Plătește.
Este posibil ca unele plăți să nu solicite autorizare, în funcție de specificul tranzacției.
Tranzacția urmează să fie confirmată prin e-mail, pe adresa asociată contului tău REimagine. În cazul în care plata nu se autorizează, vei primi un mesaj de reîncercare.
Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.
Procesarea datelor de card se face exclusiv prin intermediul EuPlătesc.ro. REimagne nu solicită și nu stochează detalii referitoare la cardul tău.
2. Ramburs
Plata se face în lei, integral, la momentul livrării de către curier.
MODALITATI DE LIVRARE
Livrare prin curier
Livrarea este gratuită pentru comenzile cu valoare de cel puțin 450 lei.
Pentru comenzi a căror valoare este sub 450 lei, se aplică o taxă de transport de 20.00 lei în cazul în care se optează pentru plata online cu cardul. Pentru plata comenzilor ramburs se adaugă 7 lei la taxa de transport.
CONDIȚII DE RETUR
Dacă se dorește returnarea unui produs achiziționat de la REimagine, acest lucru se poate face gratuit în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării:
1. Se transmite pe adresa de email reimagine@reimagine.ro solicitarea de returnare a produsului Împreună cu numărul comenzii și datele bancare ale cumpărătorului.
2. Trimiterea produsului prin curier la sediul indicat de REimagine cu suportarea costurilor de transport de către Cumpărător.
Restituirea sumei achitate se face doar prin virament bancar în contul indicat de către Cumpărător, în cel mult 3 zile de la data la care REimagine intră în posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul în care REimagine este informat de decizia de retragere din contract a Cumpărătorului.
Serviciul de retur în 30 de zile nu afectează dreptul legal de retragere în 14 zile pentru comerț la distanță, ci vine în completarea lui.
Condiții generale pentru returul produselor vândute de REimagine:
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Daca în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.